Πολιτική Επιστροφής και Υπαναχώρησης
Φροντίζουμε όλα τα προϊόντα που σας παρέχουμε να μην παρουσιάζουν ελαττώματα, να είναι κατάλληλα συσκευασμένα και να αποστέλλονται σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Ωστόσο, εάν τυχόν σας αποσταλεί προϊόν που παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως μόλις το παραλάβετε και χωρίς καμία καθυστέρηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση : tavotana.almyros@gmail.com ή στα τηλέφωνα +30 6972721865, +30 2422024110 και ενημερώστε μας σχετικά. Έχετε τη δυνατότητα να μας το επιστρέψετε, ύστερα από συνεννόηση μαζί μας, χωρίς χρέωση των εξόδων αποστολής. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα καταβάλουμε τις μέγιστες δυνατές προσπάθειες, ώστε να το αντικαταστήσουμε και θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν με δική μας χρέωση. Αν αυτό δεν καταστεί εφικτό, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. Αν εντοπίσετε κάποιο λάθος ή κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας δεν σας έχει αποσταλεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση tavotana.almyros@mail.com ή στα τηλέφωνα +30 6972721865, +30 2422024110 γνωστοποιώντας σε εμάς τον αριθμό της παραγγελίας σας/τον αριθμό της απόδειξής σας, έτσι ώστε να επιλύσουμε το ζήτημα.
Επιπρόσθετα, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης και να επιστρέψετε όλα ή κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία ή εξήγηση. Για να υπαναχωρήσετε νομίμως από τη σύμβαση σας σε μια τέτοια περίπτωση, παρακαλούμε να μας αποστείλετε εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας των 14 ημερών, email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση tavotana.almyros@mail.com ή ταχυδρομική επιστολή στην ταχυδρομική μας διεύθυνση Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος, Εμπόριο Καφέ – Τσαγιού – Κακάο και Μπαχαρικών, Βασιλέως Κωνσταντίνου 135, Τ.Κ. 37100, Αλμυρός Μαγνησίας-Ελλάδα, καθιστώντας σαφές ότι επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας αυτό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης που θα βρείτε εδώ, χωρίς κάτι τέτοιο να είναι υποχρεωτικό. Από την πλευρά μας, θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ.email) επιβεβαίωση της λήψης της υπαναχώρησής σας. Επιπλέον, οφείλετε να μας αποστείλετε με δική σας χρέωση τα προϊόντα καθώς και την απόδειξη εντός 14 ημερών από την αποστολή του ως άνω email ή μαζί με την ως άνω ταχυδρομική επιστολή.
Εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα που μας επιστρέψατε, έχουμε το δικαίωμα να ελέγξουμε την κατάστασή τους, προκειμένου να διαπιστώσουμε ότι τα εν λόγω προϊόντα είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που βρίσκονταν, όταν σας παραδόθηκαν, και ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο. Εφόσον ολοκληρωθεί ο προαναφερόμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα είναι δεκτικά επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σας. Θα εκτελέσουμε την ως άνω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, και σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής των προϊόντων που επιστρέφετε είναι η μόνη οικονομική επιβάρυνση που θα αναλάβετε εσείς.
Προϊόντα Μη δεκτικά επιστροφής:
- Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί
- Προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχτεί
- Προϊόντα από τα οποία έχει αφαιρεθεί ή κοπεί η ταινία ασφαλείας
- Προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται μαζί με τη συσκευασία τους
- Προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται μαζί την απόδειξη αγοράς τους